Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Jösses vilken dag.........

Av Eva - 18 augusti 2008 19:25

Började dagen med att jag och Johan var upp till Ackis för att undersöka om mina sammandragningar hade påverkat livmodertappen. Som tur var så såg allt bra ut och jag hade inte börjat att öppna mig. Så skönt! Äntligen kunde jag börja slappna av och slippa vara orolig.

Åkte till jobbet för att jobba mina 4 timmar ( har blivit 50% sjukskriven) och när jag kommer dit så är inte min medarbetare där som jag håller på och lär upp på mina arbetsuppgifter. Det visade sig att hon inte ville jobba kvar hos oss längre....Dah....!!!! Komma nu och säga det när jag har lärt upp henne sedan i maj...Ja jösses! Vad gör man? Blev panik på jobbet såklart, men nu har det i varje fall löst sig..Puh! Ska lära upp en annan tjej på 4 veckor ( på halvtid). Jag som skulle hålla mig undan från jobbet så mycket som möjligt på min föräldraledighet, men nu kommer jag att få jobba hemifrån en del. I varje fall i början tills den nya tjejen klarar allt själv.

Fick hem en dator från jobbet så att jag kan nå allt hemifrån...tur är väl det, då slipper jag känna pressen att jag måste till jobbet vissa dagar. Nu kan jag logga in hemifrån och det spelar ingen roll att jag går i morgonrock och ser förjävlig ut :). Allt tar ju sin lilla tid när man har en liten bebis....!

Nu ska jag bara slappa och ha det skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards