Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Shopping söndag

Av Eva - 12 oktober 2008 17:39

Idag var jag iväg och handlade själv...det var skönt kan jag säga =).

Jag behövde verkligen lite tid för mig själv.

Först var jag iväg till Djurfavoriten och köpte kattmat. Sedan var jag upp till H&M och köpte en kofta och mysbyxor till mig och två pyjamaser till Martin. Sen var jag till Kicks och köpte en ny mascara ( den jag hade höll jag på att bli tokigt på, den är gammal och torr).

Var sedan in på Kvantum och handlade blöjor och en massa annat.

Jag fick köra in bilen på gården eftersom jag hade så mycket att bära :).

Johan fick vara hemma med Martin och han ville inte sova så Johan fick lägga honom på sitt bröst och där låg dom i soffan och snusade när jag kom hem :). Så sött!!


I fredags fick jag hem glasfatet som jag gjorde när jag hade värkar, ni kan se en bild på det längre ner. Det är jätte kul att ha kvar det som ett minne av dagen då Martin föddes. Jag hade ingen fantasi och kände mig inte alls inspirerad när jag gjorde detta, men jag är glad att jag fick ihop ett ändå.

Jag skulle vilja prova på det igen en dag när jag inte har ont ;).


Igår var Linda och Anita med barn och hälsade på. Martin fick en jätte fin body med byxor till.

På kvällen var vi ut till Johans föräldrar och hälsade på för Helen, Stefan och lilla Erik kom ner från Nusnäs. Det var första gången dom såg Martin.

Av dom fick han en body, strumpor, filt och haklappar.

Dom hade även med sig lite kläder som Johan har haft när han var liten.

He he he, ljuva 70-tal säger jag bara ;).

Det skulle ha varit kul att ha kläder kvar från denna tid, men jag tror inte mamma har sparat något. Har han något kvar så vet hon säkert inte vart dom är. Hennes kattvindar är fulla av grejer och det är så fullt att det knappt går att komma fram i dom.


Detta är glasfatet jag gjorde några timmar innan Martin föddes.

Fatet är fyrkantigt fast det ser lite skevt ut på bilden.


 En ny bild på Martin.


 
 
cilla

cilla

12 oktober 2008 20:15

Fint fatet vart!!! Han e så gullig lille Martin!!! Kanske kan ses något när min förkylning släppt ordentligt!!
Kram Cilla

http://cillalindblad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards