Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Eva - 31 oktober 2008 11:22

I natt har Martin sovit.......Yippie!!!! Han vaknade kl. 4.45 och somnade sedan efter en timme igen och sov fram till kl.9 Helt underbart =).

Det var så skönt att få sova ut.

"Syjunte" gänget var här igår kväll och då höll han sig vaken så det var nog därför han sov så bra sen. Jag skojade med dom och sa att jag skulle ta med en bandspelare nästa gång och spela in vårat "skitprat" och spela upp det om dagarna eftersom Martin verkar tycka om när det är liv och rörelser runt omkring ;).

Vi blev inte så många igår, 3 stycken kunde inte komma, jätte tråkigt men det går ju inte alltid att få ihop hela gänget.

Idag skulle jag ha åkt ut till Cilla med Martin, Johan har tagit ledigt eftersom det är halvdag på jobbet, meningen var att han skulle ut och fiska, men det regnar och blåser storm ute, så han följer med ut till Cilla och Henke istället. Johan ska byta till vinterdäck på Volvon ifall det blir snö när vi åker hem ikväll.

I morgon ska jag byta på Saaben, hoppas det inte blir snö innan jag har köpt nya dubbdäck, dom vinterdäck jag som var med när jag köpte Saaben är odubbade och det har jag aldrig kört på. Lite läskigt tycker jag, vill gärna ha dubb.


Ska passa på att göra lite saker nu medans Johan går runt med Martin.


Men däcken är ändå så dåliga att jag måste byta och då väljer jag dubb.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards