Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Eva - 7 november 2008 19:31

Idag var Martin, mamma, faster Maggan och jag till min farmor som är 94 år och hälsade på. Hon ville så gärna se lille Martin och det är inte så ofta jag träffar henne. Det var jätte kul att se henne.

Hon älskar små barn och ville hålla i Martin hela tiden, men han var på sitt värsta humör och då hatar han att sitta still. Farmor har ju haft 11 stycken barn själv och då måste man ju älska barn :)


I går sov Martin jätte mycket på dagen, men det fick jag igen på kvällen och i natt. Han somnade inte förens kl 00.40 och typiskt nog vaknade han kl 1.20 igen...det vara bara upp och gå igen. Sen vaknade han kl. 6.00 igen...puh...upp igen och mata honom. Jag var så trött när klockan ringde i morse att jag knappt kunde öppna ögonen. Det börjar kännas att man inte har fått någon sammanhängande sömn på länge...Skulle kunna göra vad som helst för att få sova en hel natt.

I natt ska Johan gå upp med Martin...gud så skönt!!!

Men man vaknar ju i varje fall när han börjar gnälla, men bara det att slippa kliva upp ur sängen är värt mycket.


Farmor och Martin


Martin

 


Ovido - Quiz & Flashcards