Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Eva - 10 november 2008 20:03

Idag var Martin och jag till Anne-Marie, Tobias, Mattias, Robin och Emanuel och hälsade på. Jag har inte träffat dom på många många år. Dom bodde grannar med mig när Michelle var liten och hon och Mattias är lika gamla. Födda 3 dgr efter varandra. Det roliga är att båda var beräknade till samma dag :). Anne-Marie och Tobias var hemma och Emanuel kom hem tidigt från skolan så jag såg aldrig Mattias eller Robin, men jag fick se kort på dom. Dom har blivit så stora.

Det var jätte kul att träffa Anne-Marie, vi umgicks ganska mycket när barnen var små....vi var ju hemma båda två och hade ingenting att göra om dagarna.


Igår var vi till Johans pappa och firade honom på farsdag. Helen, Stefan, Erik, Krister, Fiffi, Helena och Jenny var där också.

Det var sån full fart på Erik så man var alldeles slut när man åkte därifrån =). Jag hoppas inte dom generna slår igenom på Martin för då bryter jag ihop ;). Alla hade fullt sjå att hålla Eriks fingrar borta från allt. Helt otroligt vad en unge kan vara överallt....blomkrukor gick i kras, grejer kastades, ja, han var och rev och slet överallt. Puh...!!!


Ikväll har nog Martin ont i magen, han är så kinkig hela tiden. Han lade precis av världes "prutt"... he he he...fiser som en riktig karl ;).

Men det är skönt att luften kommer ut.


Michelle och Jennifer var hit en stund i kväll....fick några fina "syskon kort" på dom.


Michelle, Jennifer och Martin


Jennifer håller i Martin. Michelles syskon fast med olika föräldrar....


Tycker denna bild är helt underbar på Martin när han sover i bilbarnstolen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards