Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Eva - 12 november 2008 20:04

Ikväll har lille Martin och jag badat :). Martin brukar inte tycka om att bada så länge när han badar i sin badbalja men när han badade med mig så tyckte han det var jätte mysigt. Man såg att han njöt....och han badade nog i 10 minuter med mig.

Det får vi göra om.

Jag har inte gjort så mycket annat idag, har tagit det lungt och passade på att sova när Martin sov. Det är så skönt, han har börjat att sova några timmar mitt på dagen. Då kan jag passa på att göra annat, eller vila om jag känner för det.

I morgon kväll ska Johan vara ensam med Martin, då ska jag på "syjunta" i Alunda hos Ingamaj, det ska bli riktigt skönt att komma iväg utan honom.

Då kanske jag kan hänga med i snacket och inte bara ta hand om Martin hela tiden ;).

Ska fråga mamma om hon vill följa med till Thuns på fredag, ska bli intressant att ta med Martin dit. Få se om jag får in barnvagnen i Saaben, måste ta av två hjul för att få in den, men det går nog bra. Det värsta är att fälla ihop vagnen, det är jätte bökigt....provade här om dagen, men det slutade med att Johan fick göra det, men allt brukar lösa sig med lite våld ;). Jag står väl där på parkeringen och är skitarg för att jag inte får ihop vagnen, jag kan se synen framför mig.


Är så sur, jag har väntat på "Det Okända" på TV4 plus och så är det Ishockey istället, fan....hatar när program utgår pga av "sportskit"...blir så förbannad då.


Martin badar


Martin och jag badar

Ovido - Quiz & Flashcards