Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Eva - 15 november 2008 13:40

....har ju egentligen massor att göra, men det är så tråkigt!!

Ska städa lite här hemma, men kommer inte riktigt igång med det.

Martin somnade nyss och vi lade in honom i hans säng, jag slog vad med Johan att han skulle vakna efter 5 min men det tog bara 3 min. Varför kan han inte sova??? I famnen sover han jätte bra, men så fort man lägger ned honom så vaknar han...typiskt. Michelle var likadan när hon var liten så det måste sitta i generna på något sätt.

Igår var mamma, Martin och jag till Thuns, då sov han jätte bra, men det var väl för att han åkte bil och barnvagn.

Handlade några pyjamaser och bodies till Martin, han växer ju ur allt i rasande fart. Har strl 62 nu :) Det är otroligt vad man handlar på Thuns, köpte en jacka åt mig själv, röda panelgardiner till jul, tvål, ljuständare och benvärmare ( ska ev. ha det eftersom det är 80-tals tema på Radi festen i december). Trodde det skulle vara långklänning som vanligt eftersom vi ska vara på slottet, men så blev det istället 80-tals tema. Det kommer inte kännas riktigt rätt att gå i sådanna kläder på slottet, men det går väl det med. Vet inte vad jag ska ha på mig då, funderar på att ha leggings med benvärmare och en längre topp i någon hemsk 80-tals färg, typ cerise eller något. Hatar den färgen, men vad gör man inte.

Ska försöka få tag på några häftiga smycken. Ska kolla in Tradera nu om det finns något skoj där.



Ovido - Quiz & Flashcards