Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Eva - 20 november 2008 20:57

Usch, det har kommit snö.... :( och det är kallt ute. Burr!!!

I och för sig så är det bara några grader kallt ute, men det räcker tycker jag. Tycker inte om snö och kyla, allt blir så mycket jobbigare då. Det är denna tid man är glad att man bor i lägenhet, men på sommaren längtar jag ut på landet. Kollar in alla nya hus till salu varje dag, men hittar inget vi vill ha. Just nu känns det inte som vi orkar flytta heller, men kanske till våren om vi har tur. Det börjar kännas trångt här hemma nu.


Idag lämnade jag Martin hos farmor och farfar några timmar. Dom ska vara barnvakt en hel natt den 11 december eftersom vi ska på fest på slottet då :) så vi vill vänja honom vid att vara där. Det hade gått jätte bra och han hade sovit i farmors famn en timme. Hon vågade inte lägga ner honom när han väl hade somnat ;).

Jag var och shoppade 80-tals kläder till festen, vilken tur att det modet är tillbaka igen. Shoppade cerisa leggings, svart topp, svarta benvärmare och cerisa krims krams...så nu är jag klar med mina kläder. Värre blir det för Johan att hitta något.

Tur att man är tjej för en gångs skull :).

Som vanligt så blev det lite kläder till Martin också =).

Två pyjamaser, 3 bodies och strumpor blev det.

Kan ju inte låta bli, det finns ju så söta kläder nu för tiden.


I morgon ska vi köpa dubbdäck till Saaben, åkte med dom dubbfria hem ifrån mamma häromdagen och det var inte kul ska jag säga.....kände mig inte säker på vägen....så nu kostar jag på mig dubbdäck. Det är en ganska billig försäkring.

Jag tog Volvon idag eftersom jag skulle ut på småvägar och åka  och även fast det var isgata så kändes det bra. Aldrig mera dubbfria däck för min del.


Här är några nytagna kort på Martin.....





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards