Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Besök idag

Av Eva - 29 december 2008 21:52

Michelle och jag var ner på stan idag. Det var evigheter sen sist. Michelle köpte en tröja på Holmlunds och jag köpte toppar på Gina. Köpte en jätte söt mössa till Martin som man inte behöver knytas. Jätte bra eftersom han hatar mössor.

Martin har knappt sovit idag, tror det är tänderna som spökar och som gör honom på sånt grinigt humör. Tror han har två på G. Stackarn....!

En är på väg nere och en är på väg uppe på sidan. Trodde man fick dom nere först och sedan dom två översta innan dom på sidorna började komma, men tydligen så kan dom komma upp hur som helst.


P-A och hans familj var och hälsade på idag. Lilla Oskar byggde koja i vår soffa :) och Mattias sov nästan hela tiden så honom såg vi inte så mycket av. Det var kul att se dom eftersom det var länge sedan sist.

Man träffas ju inte så ofta när dom bor i Skåne, men dom är uppe här och hälsar på under julen.


Lite nyttagna bilder


Martin och pappa badar...


Martin i bärsele



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards