Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Eva - 14 januari 2009 12:11

Jag undrar om det går att få en lagom elektrisk stöt så att hjärtat börjar slå normalt igen :). Har redan konstaterat att vägguttaget inte kan vara bra. Då fastnar man väl, men en sådan där lagom liten stöt. Hur kan man få det?

Jag och Martin har precis varit ute och gått och jag tänkte att mina extraslag skulle försvinna då, men icke, nu när jag sitter ner så börjar det igen. Det är inte några enstaka heller, utan det är kanske vart 10 hjärstlag...börjar bli trött på det här nu.

Det är tur att jag vet att det inte är farligt för annars hade jag nog trott att jag var på väg att dö eller något.

Ja, ja det är bara att vänta ut, försöka ta det lugnt och slappna av så ger det väl med sig så småningom.


Kram kram

Av Eva - 14 januari 2009 07:42

Nu har mitt hjärta slagit extra slag enda sedan i förrgår och det är så irriterande. Jag vet att det inte är farligt, men det är läskigt när det känns som jag ska svimma. Hjärtat gör ett uppehåll och sedan slår det några extra snabba slag och då känns det som hjärtat rusar.

Det är bara att hålla en tumme och hoppas att det snart går över.

Ska försöka lugna ner mig lite så att jag inte känner mig stressad eftersom det utlöses av stress.

Jag undrar om det inte var igår man skulle ta bort alla ljusstakar....kommer aldrig ihåg när sånt ska bort, men jag får kolla hur grannarna har gjort :).

Då har man lite att pyssla med idag.


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards