Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Eva - 23 januari 2009 21:52

Hjälp...vi kommer att få käka smörgåstårta så det kommer att spruta ur öronen i helgen :). Vi hade bestämt att fira Johans och min födelsedag i morgon lördag. Jag har fyllt år och Johan fyller snart år så vi tyckte det var smart att slå ihop dom, men nu har en efter en droppat av :(.

Johans bror familj ligger i influensa och brorsan har haft av sin hälsena ikväll när han spelade innebandy så han kommer inte i morgon. Mamma skulle ha åkt med honom så hon kommer inte heller. Det är ett bortfall på 7 personer. Nu blir det bara Johans föräldrar som kommer och vi har 18 bitar smörgåstårta. Johans pappa är dessutom glutenintolerant så jag har beställt en special landgång åt honom. Vi är alltså 3 st på dessa 18 bitar.

Det är inget att göra åt.

Jag hoppas det går bra för brorsan som nu är på akuten, lär bli operation i natt. Han ska inte sporta för han gör sig alltid illa. Han som har så mycket att göra både på jobbet och privat, han lär bli tokig av att bara gå hemma.

Så är det någon som är sugen på smörgåstårta så är det bara att titta förbi i morgonkväll.. ;)


Tjingeling



Av Eva - 23 januari 2009 08:45

Hallå alla som är inne och glider runt på min blogg. Det skulle vara jätte trevligt om ni kunde lämna en liten kommentar så man vet vilka det är som är inne och kikar. Ni behöver inte känna er tvingade, det är bara jag som är lite nyfiken på vilka ni är :)

När jag började blogga så trodde jag först att ingen skulle vara intresserad av min vardag, tankar och funderingar, men det är en liten skara som är inne varje dag och det är jätte roligt.

Ni får ha det så bra allihopa och välkomna åter.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards