Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

OM MIG

Av Eva - 29 januari 2009 08:50

Detta hittad jag hos http://skogshuldran.bloggagratis.se/ och jag kopierade texten och lade in mina svar.


OM MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? – 8.40

2. Namn? -Eva

3. Vart bor du? – I lägenhet i Uppsala

4. Hur många barn vill du ha? – Har två, det räcker tack!

5. Vill du gifta dig? – Nja…vet inte.

6. Har du ätit sushi? – Åh gud, jag älskar sushi…mums!

7. Favoritglass? – Det ska väl vara vanilj med krossad choklad i.

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? – Inte ett enda paket.

9. Humör? – Just nu, trött. I vanliga fall, trött” 

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Hm….usch måste man skriva det? Ja, okej då, en gång när vi körde moppe lite olagligt.

2. Har du en hund? -  Nej, och det är jag glad för nu, skulle inte hinna, men kanske i framtiden.

3. Sover du helst själv eller med någon? – Sover faktiskt bäst själv.

4. Tror du på spöken? – Vaddå, finns det dom som inte tror på spöken? Självklart finns dom. I varje fall hemma hos mig.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? – Ja 10 cm till skulle inte skada.

2. Skulle du vilja väga mer? – Nej, för tusan…inte ett gram till nu när jag äntligen har lyckats gå ner graviditetskilona + lite mer ;)

3. Skulle du vilja ha sex nu? – Nu? Nej, jag är för trött.

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Nu? Är ni inte kloka?

KAN

1. Kan du röra på öronen? – Inte så att dom viftar av sig självt, men jag kan röra dom med mina händer ;).

2. Kan du slicka dig på näsan? – Vänta……….Nej det kunde jag inte.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Japps

4. Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja det kan dom.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Ja det skulle jag kunna, skulle vara skönt.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? – Ja om jag är chaufför så är det självklart att jag inte dricker.

7. Kan dina vänner lita på dig? – Ja det hoppas jag.

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Nej inte igen. Har haft en piercing där som växte igen medans jag var gravid eftersom jag var tvungen att ta ur den när magen började att växa.

9. Kan du suga? – Vad menas med det? Klart jag kan suga…i ett sugrör alltså!

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Det skulle var väldigt svårt.

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Ja när jag var yngre. Man kunde ju inte berätta allt för då hade jag aldrig mer fått gå ut.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Hm….kommer inte ihåg.

3. Har du syskon? – Japps, en systeryster och en lillebror.

4. Har du någonsin haft sex med någon? – Självklart, hur skulle annars Michelle och Martin kommit till världen. Ingen jungfrufödsel här inte.

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Det har dom säkert gjort.

6. Har du varit full den här månaden? – Ja, nyårsafton var jag lite rund under fötterna.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – Nix

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? – Nej, jag brukar borsta dom morgon och kväll.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Självklart

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Vilka frågor…svar, ja.

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Men herregud…vad är detta? Svar, ja.

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Det hoppas jag inte. 13.Har du haft sex med mer än tre personer? – ”Rodnar” svar, ja.

14.Har du ljugit på någon fråga än då? –Nej, jag är alltid ärlig när det gäller sånt här ;)


 
 
Cilla

Cilla

29 januari 2009 16:37

Haha, säkert att du svarat ärligt på allt?? Fin dikt i inlägget nedan!
Puss

http://cillalindblad.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards