Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Eva - 4 februari 2009 18:46

Här är gullungen Martin...


Av Eva - 4 februari 2009 18:31

Martin och jag var till Linda, Niklas och tvillingarna idag och hälsade på. När vi kom dit tog Niklas upp Martin och då började han att skratta för fullt. Martin som brukar vara så blyg. Han bara fortsatte och fortsatte så jag hämtade min kamera och filmade honom. Helt underbar film. Jag tror jag aldrig har hört honom skratta så mycket :). Filmen kommer ut på min blogg så fort jag fått ut den på Youtube.

Niklas åkte och köpte jätte god sallad som jag fick äta i omgångar för Martin var trött och hungrig och skulle ha flaska mitt i alltihopa.

Emmie och Elias har blivit så stora och dom är så söta. Tyvärr hann jag inte fotografera dom för jag hade fullt sjå med Martin hela tiden.

Martin fick en jätte fin jacka och en body med KISS på som Elias har haft.

Tack så jätte mycket Linda! Det är guld värt då jag inte hittar någon jacka ute i affärerna.


Tjingeling





Ovido - Quiz & Flashcards