Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Eva - 7 mars 2009 22:21

Johan och jag har precis ätit en varsin landgång som blev över efter dopet. Gott, gott! Vi har en varsin till frukost också ;).

Jag är helt slut, ont i ryggen, benen och i armarna, men det är väl efter allt kånkande på Martin idag. Det ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen med bok nr 41 av Sagan om Isfolket. Snart har jag läst alla böcker och jag börjar få lite smått panik över vad jag ska läsa sen. Nu har jag blivit så van att läsa långa serier. Jag har läst flera långa serier och varje gång får jag nästan ångest på slutet. Måste försöka få tag i fler serier, men gärna pocketböcker eftersom det annars blir en rejäl slant om dom är inbundna. Så har ni en lång serie ligger och skräpar någonstans så vet ni vem ni kan kontakta :).


Vi kollade på Andra chansen ikväll och vilket skit...Starpilots gick inte vidare till Finalen. Det är ju skandal att Ugglas gick vidare. Jag kan inte med denna människa och jag tror, eller jag vet att folk har röstat på henne bara för att den är så dålig.  Usch, fy på er!

Jag hoppas nästan Sarah Dawn Finer vinner allt, den balladen är verkligen fin och maffig.

Det står på aftonbladet.se att Ugglas är storfavorit inför finalen och skulle hon gå vidare så blir det första gången jag inte ser Eurovisionsongcontest eftersom vi inte kommer att ha någon chans i kvalet.

Nej, tänk till Svenska folket, vill vi skicka en dåre till Moskva och göra bort oss totalt? Just det!


God Natt




Av Eva - 7 mars 2009 17:09

Så där, då var dopet avklarat. Skönt att ha det gjort.

Tack alla underbara vänner och släktingar för att ni förgyllde Martins och vår dag och sist men inte minst, Ett stort TACK till alla som hjälpte till. Utan er hade vi aldrig kommit därifrån.

Martin fick så fina doppresenter och nu fattas det bara ett eget rum till honom så vi kan ställa dom någonstans ;).

Allt gick bra förutom att Martin grät halva dopakten. Han var så trött och då är ingenting roligt.

Jag är helt slut nu och ska bara ta det lugnt ikväll.





Lilla söta Tuva i Rättviksdräkt :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards