Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Eva - 15 mars 2009 22:18

Äh vad tusan nu då? Näsan rinner och jag har börjat att nysa. Är det ljusen ändå måntro? Jag har ju aldrig reagerat på när Cilla har sina doftljus tända, men nu mår jag skit. Var tvungen att släcka dom :(- Förhoppningsvis är det kanske bara min förkylning som inte har gett med sig.

Får prova tända i morgon igen och se om det blir samma då. Det skulle vara typiskt när jag har berömt dessa ljus så pass.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Skönt att komma i säng för kl 23 någon kväll så natti natti på er.


Av Eva - 15 mars 2009 22:12

Grattis Malin, du hade rätt. Det var en groda :)


Av Eva - 15 mars 2009 20:42

Jag fick hem mina ljus från Ljuspartyt jag var på hos Cilla för ett tag sen och jag har precis tänt ljus i doften Jordgubbsrabarber och det luktar underbart här hemma nu.

Jag har aldrig tyckt om doftljus eftersom min näsa är så känslig mot sånt, men dom här går bra. Dessa ljus är inte alls som andra doftljus som luktar starkt och irriterar. I vanliga fall brukar jag nysa som en galning och tårarna brukar rinna, men inte med dom här.

Kul att det finns alternativ även för oss känsliga :).




Jag har lånat bilden från Partylite.

Teljus

Av Eva - 15 mars 2009 18:37

Ni är för dåliga på att "Gissa bilden" :). Det är ju ett gäng som är inne och läser varje dag, men det är nästan bara dom gamla trogna som lämnar en kommentar...nej, skärpning nu *skrattar*.


Av Eva - 15 mars 2009 14:39

Ja, vad säger man? Malena vann melodifestivalen...hm!!! Så länge inte Ugglas vann så är jag glad, men det hade inte skadat med en bättre låt.

Ja, ja nu är det som det är och vi får väl heja på henne även om jag är lite skeptisk över hur det ska gå i kvalet.


Vi var till Cilla och Henke igår kväll. Vi åt taccos och drack vin. Gott! Henkes syster med familj var också där.

Det gick bra med Martin även om han blev lite ledsen ibland när någon av barnen skrek. Han kunde inte komma till ro så han kunde äta och sova, men det förstår man ju själv. Vi fick i honom en flaska till slut. Han somnade i mitt knä till Meldodifestivalen :) och nu är det andra gången han gör så. Förra gången var när det var Andra chansen på teve.

Han sov bra i natt också och det var skönt för man är ju lite orolig om han ska vakna mitt i natten. Inte så kul när man inte är hemma.

Han har nog mycket sömn att ta igen för nu har han sovit i snart 3 timmar.



Ovido - Quiz & Flashcards