Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Eva - 7 april 2009 18:05

Nu är jag så där lagom sur igen :(. Desperata hemmafruar utgår pga HOCKEY!

All sport bode f-n sändas i en egen kanal så att vi andra slapp lida för att våra program utgår. Det är inte första gången och absolut inte den sista *morr*!


Av Eva - 7 april 2009 15:53

Så där, nu har jag inhandlat ett lammskinn till vagnen, men det var inte på Lekia som jag skrev utan Leklust ( gamla Nallens). Lekia har ju bara leksaker. Jag hittade även en trehjulig paraplyvagn som var jätte smidig, men den får jag nog prata med Johan om först :).

Jag vill ha en mindre vagn som är smidigare när man bara ska iväg någonstans, men jag vill inte ha en sulky.


Michelle, Martin och jag tog bilen och var ut och åkte idag, vi hade ingenting att göra. Var förbi mamma en snabbis, men hon skulle iväg och besikta bilen så vi sa bara hej i stort sett.

Om det är bra väder i helgen så åker vi nog till Västerbol (torpet) och äter påskmat. Så härligt att man kan åka dit igen :).


Johan kommer snart hem med pizza, hungrig som en varg och orkar inte göra någon mat idag....men ibland får man vara lite lat ;).


Av Eva - 7 april 2009 06:47

Tror ni jag la mig tidigare igår kväll? Nix, satt uppe som vanligt :).

Att det ska vara så svårt att lägga sig tidigt!


Det är dimmigt ute idag, men jag hoppas solen tittar fram så fort dimman går bort. Idag ska jag försöka ta mig till Lekia och titta på lammskinn till barnvagnen. Få se om jag kommer iväg ;).


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards