Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Eva - 9 april 2009 12:39

Jag är med i en tävling på Sofias hemsida där man kan vinna ett presentkort på 200:- från http://www.beebook.se/pcb/ .


Gå in och tävla ni också :).


Tjingeling

Av Eva - 9 april 2009 12:28

Oj ,det känns som jag bara har sovit idag ;). Martin la sig före kl 21 och vaknade först kl 7. Kan det bli bättre? Sen somnade han för kl 9 igen och sov till efter 11, då passade även jag på att sova. Nu känner jag mig ganska utvilad måste jag säga...hehehe!

Johan har jobbat halvdag och han kom hem nyss. Vi ska nog åka hem till Cilla och Henke och sova där ikväll. Blir nog lite vin och öl för oss då. Kanske blir en "plump" ikväll :). Det är så kul!

I morgon ska vi hem till svärföräldrarna och äta så vi måste åka hem på förmiddagen i morgon. Man vill gärna hem och fräscha till sig innan man ska iväg igen.


Skapa flashcards