Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Eva - 10 april 2009 22:01

Jag har haft lite småont i vänster tumme några dagar, men i morse när jag vaknade gjorde det så fruktansvärt ont att jag bara ville sätta i naglarna och klämma, ja ni vet så där att det gör ont på ett annat vis. Det var ett rent helsike att lyfta Martin och det gjorde tom ont att hålla i ratten när jag skulle köra hem från Cilla och Henke. När jag kom hem fick jag linda ihop fanskapet med pekfingret för att hålla den still. Började kolla om Apoteket hade öppet för att köpa Zon eller något annat smärlindrande. Så hoppade jag in i duschen och när jag var klar så var värken borta. VA?

Hur kan det göra så ont när det i nästa sekund är borta?? Fattar ingenting.

Självklart blev jag jätte glad för att värken försvann, men man undrar ju vad det var. Något i kläm kanske?



Av Eva - 10 april 2009 11:13

Nu är vi hemma igen. Vädret ser ut att bli jätte fint idag, så underbart!


Cilla och Henkes son Edwin somnade så här fint igår kväll...hihihi...!!!

Ser skönt ut va?


Martin nu på morgonen.

Av Eva - 10 april 2009 09:14

Är just nu hos Cilla och Henke. Vi har sovit här i natt och Martin sov till efter kl 7. Skönt!

Vi drack vin och spelade kort, plump, och gissa vem som vann...JAG :).

Det var historiskt för det har aldrig hänt förr...hehehe!

Vi ska snart börja bege oss hemåt för vi ska till svärföräldrarna och äta mat lite senare.


Tjingeling



Ovido - Quiz & Flashcards