Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Eva - 15 april 2009 21:06

Nu har jag äntligen fått ut mina pärlor på Tradera. Det var inte helt smärtsamt att lägga in annonsen för  precis allt strulade. Jag hade skrivit texten i Word och när jag sedan skulle klistra in texten så blev det jätte konstigt format så då fick jag skriva om allt, vad händer, jo jag gjorde en paus och då var jag "tydligen" inaktiv för länge och allt försvann :(. Det var bara att skriva om allt igen...hm..vad hände då då? Jo jag kom åt en knapp och allt försvann igen...*gråt*. Då gav jag upp för då var jag så arg att jag hade kunnat kastat ut datorn genom fönstret.

Sen försökte jag senare och *puh* då gick det :O).

Nu håller jag en tumme på att jag får allt sålt för en skapligt slant.


Tjingeling


Av Eva - 15 april 2009 20:45

Vart har den här dagen tagit vägen? Jag som skulle städa av så mycket som möjligt idag eftersom det är "syjunta" här i morgon. Äh...dom får ta det som det är.

Jag fick i varje fall tag på färska rabarber idag så det blir rabarberpaj med vaniljsås i morgon. Gott, gott!

Av Eva - 15 april 2009 15:42

På begäran lägger jag upp några bilder på mina alster :). Som sagt, jag var pärlberoende ett tag och all min fritid gick åt till denna hobby. Jag har inte gjort ett smycke sedan oktober 2007 och jag har heller inte tid till denna hobby längre sen Martin kom till jorden :).


Olika knythalsband.

Min favorit när det gäller knythalsband.

 Flera olika halsband med togglelås.

Ett av favoriterna.


Armband.

Av Eva - 15 april 2009 14:31

Vad är det med bloggen idag? Det är så otroligt segt.


Idag har jag läst klart Sagan om Isfolket. Känns lite vemodigt måste jag säga. Dom har ju hängt med mig i 7 månader så det kommer att kännas tomt nu.

Nu måste jag börja på en annan bok, men vet inte riktigt vad.


Av Eva - 15 april 2009 13:46

Nu är det gjort. Jag har varit och köpt en Baby Jogger Mini City idag :). Vilken otrolig skillnad på att köra denna mot den andra klumpen vi har. Jag var in på Coop och handlade och det var jätte smidigt att ta sig fram och Martin verkar gilla att sitta framåt och titta.

Den gamla vagnen kommer vi ändå ha kvar eftersom den är bra när man går långpromenader och när man ska gå till affären och handla.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards