Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Eva - 18 april 2009 14:38

Jösses så trött jag har varit idag, men det är ju självförvållat. Jag har precis legat och sovit i soffan medans Johan tagit hand om Martin. Han har inte sett så mycket av sin mamma idag.

Vi ska åka till Cilla och Henke ikväll och vi skulle ha sovit kvar där, men jag måste få sova i min egen säng i natt och jag är inte direkt sugen på något vin heller så då kan jag lika gärna köra ;).

Nu måste jag gå och försöka göra mig i ordning, nypa lite i kinderna så jag får lite färg :):


Tjingeling

Av Eva - 18 april 2009 11:21

Så "bakfylle" hungrig jag är idag. Jag sitter och fantiserar om en stor hamburgare eller något annat gott och flottigt som gör att man känner sig som en människa igen. Men det är bara att drömma vidare för jag ska inte sitta bakom ratten än på några timmar så det är bara att ta fram brödrosten och rosta sig några mackor...inte lika gott, men det tar väl bort det värsta suget för en stund.


Tjingeling

Av Eva - 18 april 2009 10:39

Oj oj oj, det känns att man inte är van att vara ute och parta :).

Tanken var att jag skulle åka hem tidigt, men det var så fruktansvärt kul att jag stannade till slutet. Kom hem kl 3 ;). Det var riktigt kul att träffa alla arbetskollegor och jag höll nog på att prata ihjäl dom flesta..hehehe. Det blir väl så när man bara går hemma och pratar med lilla Martin.

Det bjöds på jätte god plockmat och jag åt så magen stod i alla hörn. Det bjöds även på vin, cider och öl och det hade varit intressant att veta hur många glas vin och cider jag fick i mig, men det blev nog ett antal, tycker det känns idag. Tassarna värkte så jag knappt kunde gå på slutet så nu blir det gymnastikskor med inlägg i några dagar för att få ordning på dom igen.

Bengt Dahlqvist ( ja ni vet han från Skilda världar ) var DJ för kvällen och han körde även en tävling för oss + att han sjöng en massa. 

Det är när man träffar sina underbara kollegor som man verkligen saknar jobbet och den sociala biten. Dom är ju min "andra" familj och man inser att man jobbar på ett jäkligt bra företag ;).


En partybild på mig från igår :). Tro inte att ni ska få se mitt ansikte..hehehe..det vill jag behålla för mig själv :).

Ovido - Quiz & Flashcards