Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Eva - 23 april 2009 23:17

Nu ska jag ta en GI-macka som jag köpte på Cillas jobb idag. Dom är sååååå goda och jag tror det inte gör så mycket om man äter en sån så här sent :). Bättre än att trycka i sig rostade mackor som jag gjorde igår kväll. Jag förstår inte, jag är alltid så hungrig på kvällen. Det går inte att sova om jag inte får något i magen. Ska det fortsätta så här så måste jag verkligen ta tag i mina sit-ups jag tänkt börja med och det verkar jobbigt.

Av Eva - 23 april 2009 22:51

Ledtrådar: kliar, pytte liten, ca 3 mm och allmänt äcklig...hua!


Av Eva - 23 april 2009 22:22

Idag har det varit full fart. Först åkte Martin och jag ut till Cilla på landet. Vi var ute nästan hela tiden för vädret var underbart :). Jag tog en liten promenad för att få Martin att sova och där jag gick växer det jätte stora ekar. Som tur var hade jag kameran med mig ( den är med överallt ;)).

Senare på kvällen åkte jag till E som tog en av villdkattungarna jag tog hand om en sommar. Se: http://gruddelin.bloggagratis.se/2009/03/05/1455827-tjejen-min-basta-lilla-van-du-ar-saknad/

Det var jätte roligt att träffa henne, lilla Simon och dom andra kissarna.

E ska flytta nästa vecka och jag är otroligt glad över att vi hann ses innan. Hon flyttar ganska långt bort, men jag hoppas vi får chansen att ses igen.

E är en otrolig människa och jag vet ingen som älskar sina katter mer än henne :). Jag vill ge henne en STOR eloge och en STOR kram, både för hennes hjärta för katter och det stora kliv hon tagit för att påbörja en ny resa. TACK för förtroendet!


Av Eva - 23 april 2009 16:31

Nu är jag hemma en snabbis för att äta lite mat, bättra på sminket lite och sen ska jag vidare. Berättar mer sen.

Tjingeling

Av Eva - 23 april 2009 09:18

Martin och jag ska åka ut till Cilla idag. Hon är ledig och då tänkte vi passa på att komma ut på landet och ta en promenad i det fina vädret.

Jag skulle behöva åka förbi mamma och hämta mina pelargoner som har övervintrat i hennes källare, men det hinner jag nog inte för jag ska bort ikväll igen. Det är konstigt, jag skakade av all jord och hängde pelargonerna upp och ned i källaren och nu har det börjat att växa ut grönt. Hur kommer det sig? Dom får ju inget vatten. Hur vet dom att det är vår? Det kan inte vara ljuset för dom hänger mörkt. Livets mysterium :).


Tjingeling


Av Eva - 23 april 2009 08:14

Ledtråd till bilden:  ett djur, kan inte flyga, höstplåga

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards