Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Eva - 4 maj 2009 23:15

Nu är det dags att tänka på refrängen. Jag undrar när Johan kan tänkas komma hem från Metallica. Har ingen aning om när det började eller slutar. Hoppas han och kompisarna har haft en trevlig kväll.

Jag ska i varje fall hoppa i säng och läsa en stund. John Blund kommer fortare om jag läser lite :).

Först måste jag nog ta mig en Losec Mups för jag känner att halsbrännan är på väg. Jag åt chips och då kommer skiten som ett brev på posten.

Natti natti på er!

Av Eva - 4 maj 2009 22:51

Jag är med i en tävling hos Sofia där man kan vinna ett presentkort från Doppresent.se på 200:-.

Gå in och tävla ni också :).


Av Eva - 4 maj 2009 21:49

Det blev inga jeans för Michelles del, hon hittade inga, men hon gick lite andra saker istället. Martin fick ett par shorts. Mamma åkte också dit och efteråt fikade vi på deras café.

På väg hem somnade Martin så då passade vi på att åka en rejäl omväg hem ;). Vi ville kolla vart ett hus ligger som det snart är visning på. Vi ska nog åka och titta på det när det är visning. Det ligger lagom långt ifrån stan och det ser jätte fint ut. Michelle får en bit till bussen, men det kan hon ta säger hon för hon vill också flytta härifrån. Vi får väl se!

Martin var på uruselt humör när vi kom hem. Han fick antagligen sova för lite så han var jätte trött och hungrig på samma gång och då är det jätte svårt att få i honom något. Nu sover han och jag passar på att blogga och läsa andras bloggar.


Tjingeling


Av Eva - 4 maj 2009 14:50

Ikväll åker Johan på Metallica och det är bara att hoppas att ingen i bandet blir sjuk denna gång :). Skönt att dom gör en ny spelning istället för att dom får pengarna tillbaka.

Michelle, Martin och jag ska åka till Thuns idag för Michelle behöver att par nya jeans. Jag får nog avstå att köpa kläder till mig själv för ekonomin är inte den bästa denna månad :(. Tråkigt men sant!

Vädret är jätte konstigt idag, mulet med regn, sen tittar solen plötsligt fram och det blir jätte varmt. Sen regnar det igen och så där har det hållt på hela dagen. Det behövs regn nu för det är jätte torrt ute i skog och mark. Nu kommer allt bli så där grönt och fint :).

Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta innan vi åker.


Kram på er!




Av Eva - 4 maj 2009 10:13

Måndag igen. Tänk vad helgen gick fort.

I morse vaknade Martin strax efter kl 5 och först försökte jag få honom att somna om i min säng, men det var bara att glömma.

Vi gick upp och han fick en flaska ersättning och efter flaskan så märkte jag att han fortfarande var trött så då gungade jag honom till sömns. Vi gick sedan och la oss igen, mötte Johan som kom upp och skulle upp och jobba. Sen sov lillpyre och jag till efter kl 9. Underbart skönt! Jag tror han är trött efter helgens alla bravader :).

Nu sitter han i sin gåstol och leker med sina leksaker. Han når sin leksakslåda när han sitter i den och det bästa som finns är att slänga ur allt ur den :).

Idag kommer vi bara att vara hemma och ta det lugnt och skönt. Det regnar ute så det blir ingen promenad. Det behövs regn så jag är inte ledsen över det.


Tjingeling


Ovido - Quiz & Flashcards