Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Måndag igen

Av Eva - 4 maj 2009 10:13

Måndag igen. Tänk vad helgen gick fort.

I morse vaknade Martin strax efter kl 5 och först försökte jag få honom att somna om i min säng, men det var bara att glömma.

Vi gick upp och han fick en flaska ersättning och efter flaskan så märkte jag att han fortfarande var trött så då gungade jag honom till sömns. Vi gick sedan och la oss igen, mötte Johan som kom upp och skulle upp och jobba. Sen sov lillpyre och jag till efter kl 9. Underbart skönt! Jag tror han är trött efter helgens alla bravader :).

Nu sitter han i sin gåstol och leker med sina leksaker. Han når sin leksakslåda när han sitter i den och det bästa som finns är att slänga ur allt ur den :).

Idag kommer vi bara att vara hemma och ta det lugnt och skönt. Det regnar ute så det blir ingen promenad. Det behövs regn så jag är inte ledsen över det.


Tjingeling


 
 
Sanna

Sanna

4 maj 2009 12:36

Ja idag verkar det vara en sövande dag för alla jag pratat med. Skulle vilja vara Martin och bara sova.... mmmm!
Kramen från mig!

http://sancha

 
Sanna

Sanna

4 maj 2009 12:44

Tack och vad du är snäll!

Kunde du få igång länken eller avstod du?

http://sancha

 
Ingen bild

Jag (Eva)

4 maj 2009 13:15

Sövande ja, till och med katterna ligger här lata och sover. Dom orkar inte röra på sig alls, men det är väl lågtrycket dom känner av :).
Jag har inte provat länken än, vet inte om jag törs...!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards