Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Barnvakt

Av Eva - 11 maj 2009 21:10

Det gick jätte bra att ha lilla Vilda här idag. Martin såg lite snopen ut när han vaknade och upptäckte att hon var här, men sen var han bara glad  :). Vi var ut till lekparken och där hade dom en bebisgunga som Martin fick prova för första gången. Jag vet inte om han gillade det för han varken skrattade eller grät.

Vilda roade sen Martin här hemma och det är en riktigt bra barnvakt ;).

När Cilla var klar hos frissan kom hon hit och fikade och hon hade med sig gott fikabröd från bageriet. Tack Cilla!


Sötnosarna Martin och Vilda.


 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

11 maj 2009 22:02

Hahahha vilken rolig min-ser exakt ut som män gör när de inte begriper sig på kvinns. Det ska börjas i tid.

http://mofs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag (Eva)

11 maj 2009 22:35

Hehehe...ja precis den minen har han ju...visste att jag hade sett den förr :).

 
Sofia

Sofia

12 maj 2009 09:37

God Morgon!
Hoppas allt är fint och att du snart skriver ett litet inlägg.
Jag har lite tråkigt idag och väntar med spänning på att du ska skriva nått kuligt.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

12 maj 2009 10:03

tack för hjälpen med Vildan!!
Nu e jag nyduschad och ska gå till dagis och lämna lillfian..
Halsbandet e det inte ett sånt som Helena köpte med John & Idas namn på??


Kram

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

12 maj 2009 10:15

Ja, visst är det konstigt att dom resonerar så!? Men jag hoppas på att få en tid i dag. Om du inte vill lägga så mycket pengar på ett halsband finns det en tjej som gör egna, jag tycker att dom är ganska fina. Hon har en blogg som heter piffa och puffa.

http://jtv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag (Eva)

12 maj 2009 14:25

Sofia, det blev inget roligt inlägg eftersom det inte har hänt något kul idag, men ett litet inlägg blev det i varje fall :).

Cilla, det var så lite så ;):
Jo det är där Helena har köpt med barnens namn på. Jag tycker dom är så fiiiiiina *vill ha* ;).

Jennie, tack för tipset. Jag har varit inne och kikat på den bloggen, men jag tror jag ändå väljer mysilver.se för jag tycker dom är finare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards