Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Funderingar ang. bloggar

Av Eva - 14 maj 2009 17:12

Det är konstigt det här med bloggar. Jag började att blogga i höstas när jag väntade Martin för att mina nära och kära skulle kunna läsa om hur det gick och vad jag pysslade med om dagarna. Det var aldrig meningen att få "jätta många" läsare, men under resans gång har jag mött en del otroliga människor. Ni vet vilka ni är :).

Det är så kul att kunna följa era bestyr och åtaganden, ja  både till vardags och till fest. Det skulle bli så tomt utan er.

Sen vet jag att många är inne och läser min blogg, men aldrig kommenterar, ni vet också vilka ni är ;).  Matte, när ska du skriva en kommentar då för jag vet att du är inne och kikar ;).

Själv har jag några stycken bloggar som jag följer varje dag och försöker lämna kommentarer på eftersom då personen vet att jag har varit där och läst. Sen finns det några som jag har lämnat kommentarer hos om och om igen, men får man någonsin ett svar? Nix...Det skulle vara så roligt att få bara ett hej eller något. Dom bloggarna ledsnar jag till slut på.

Jag hinner inte alltid med att svara på kommentarer jag heller, men ni vet att jag läser ändå. Sen vet jag aldrig om jag ska svara på min egen blogg eller på den andres blogg......det kan bli lite av varje :).

Sen ett konstigt fenomen, jag lade ut en tävling här om dagen och vips så är jätte många inne och vill vinna...va? Visst är det jätte kul att så många vill ha mitt halsband, men kommer dessa personer att fortsätta läsa min blogg???

Ja, det var lite tankar och funderingar bara.

See you later alligator.



 
 
Hallå!

Hallå!

14 maj 2009 18:18

Så här tänkte jag ett tag också i början när jag såg att min statestik växte. Jag fick väl med mig en del från mitt förra forum antar jag eftersom man kan se referenserna. Jag tröttnade på alla som smygläste och tog bort statestiken.
Nu skriver jag bara och ägnar resten av tiden till att återgälda - lära känna dem som skriver hos mig.

Du är en av dem! *ler*
Kramen

http://sancha

 
Sofia

Sofia

14 maj 2009 18:31

Ja mig blir du inte av med i alla fall
;))

Kram Sofia!

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Pillan

Pillan

14 maj 2009 19:00

så sant som det är skrivet..
man har hittat många vänner här ute

http://www.pillans.se

 
Sanna

Sanna

14 maj 2009 19:06

Mmmm puss puss på dig goa Eva *ler*

http://sancha.bloggagratis.se

 
.♥:*¨¨*:♥Jempajenny♥:*¨¨*:♥.

.♥:*¨¨*:♥Jempajenny♥:*¨¨*:♥.

14 maj 2009 19:36

Precis så där känner jag kring bloggandet. Du stal mina ord...*ler*

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

14 maj 2009 20:54

Visst är det så där! Det är så konstigt att så många läser men inte lämnar någon kommentar någonsin.

http://jtv.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

14 maj 2009 21:18

Åh, det är precis det jag skulle vilja göra istället för det jag gör nu! Det finns en KY-utbildning inom det som jag funderar på.

http://jtv.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

16 maj 2009 19:59

Håller med :-) Har en del tittare/läsare varje dag. Inte sådär överdrivet många men en del. Hade varit kul att få kommentarer från en liten större procent. Jag är dålig på att svara på kommentarer, har fullt upp med att leta bilder o kolla mail o göra en hiskelig massa andra saker (nytt blogginlägg i faggorna känner jag), men jag läser alla kommentarer innan jag trycker på Godkänn... Några man inte godkänner men om edet är "legitima" kommentarer får skrivaren ändå veta att jag läst dem, på ett eller annat sätt. Måte vra många som aldrig lämnar en kommentar. Kanske de bara följer en länk, kikar lite snabbt o stänger ner, Vad vet jag?
Din blogg är en av de jag lagt i min RSS-lista (Vista Explorer-grej) och återkommer till titt som tätt.
Kramar till er!

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards