Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Husvisning

Av Eva - 26 maj 2009 20:21

Vi var på husvisning ikväll och huset var alldeles perfekt, men låg precis bredvid en hårt trafikerad väg :(. Jag skulle varken våga släppa ut Martin eller katterna på gården. Inte nog med att det låg bredvid vägen, det låg mitt i en kurva så det satt speglar åt vardera håll så att man överhuvudtaget skulle kunna köra ut. Det är så typiskt.

Huset hade 3 stora sovrum, stort vardagsrum och ett stort härligt kök. Sen var det källare och tänk vad med utrymmen :). Vi som har ett litet futtigt förråd.

Det låg annars lagom långt från stan och var inte allt för dyrt.


Snart börjar Desperate Housewifes :).

Tjingeling



 
 
Ingen bild

Pågen på grönbete.

26 maj 2009 21:50

Husvisningar kan vara kul att gå på. Vet inte hur det är just nu, men den värsta hysterin med budgivningar och dylikt kanske är över. Om man nu gillar objektet, förstås.
Tydligen var inte platsen bra, men fler hus kommer alltid att finnas. Eller hur?

 
Ingen bild

Jag (Eva)

26 maj 2009 22:12

Det kommer säkert flera hus precis som du säger Pågen. Man kan hoppas på det i varje fall.
Här i Uppsala och runt Uppsala ligger priserna fortfarande ganska högt och jag tycker det är hysteri med budgivningar fortfarande, men det kanske ger sig.

 
Sofia

Sofia

26 maj 2009 22:37

Ja jag har en mycket bra mamma som dessutom bor ganska nära, hon ställer alltid upp och hjälper mig.

Så nu sitter vi mammor här igen ;)

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

26 maj 2009 23:07

Det går fler tåg gumman! Håller tummarna. Nattiskram från mig!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

26 maj 2009 23:11

Ändrat visningsbild!
Fin!!

Japp men nu ska jag försöka sova.
God Natt

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

27 maj 2009 18:15

Vad synd att läget var så dåligt när ni verkligen gillade huset!!
Det är ju inte så kul om varken barn eller katt får vara ute..
Ha tålamod. Det dyker upp nåt bättre :-)

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards