Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Ny mobil

Av Eva - 28 maj 2009 18:10

Nu har jag beställt en mobil på Elgiganten.se och man kunde välja att hämta den i butik efter 2 timmar så precis innan dom stänger kan jag hämta ut den :). Det blev en Sony Ericsson C901. Hoppas den funkar som den ska och inte är full av buggar som den andra gamla jag hade.

Jag hade helst velat ha en silverfärgad, men tydligen finns den inte än och jag orkar inte vänta på den. Den fanns även i peach, en rosa variant, men jag tyckte färgen var så blaskrosa.


Martin sover just nu och han ska få göra det en liten stund. Han har inte varit rolig idag. Ungefär på samma humör som jag var på igår ;-).

Det är nog vädret som gör att man känner sig lite låg. Det bara regnar och regnar, men i morgon ska det tydligen bli fint igen och i helgen ska det vara jätte varmt. Upp till 30 grader kunde det bli.

Jag funderar på att ta med mig Martin till mamma på lördag och sova där. Johan ska ändå jobba på söndag och är det fint väder vill man ju vara på landet. Det blir ingen tur till stugan för min kusin och hennes familj är där och då vill man inte störa.


Tjingeling

 
 
Sofia

Sofia

28 maj 2009 19:28

Ja visst är det gott med lasagne.
Har du hämtat telefonen nu?

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

28 maj 2009 21:06

Här har det också regnat hela dan..
Gud vad jag längtar till helgen. Saknar värmen!! Vi ska ha middagsgäster på lördagskväll. Vi gör det enkelt för oss och grillar :-)

Grattis till nya mobilen!

Ha en fin kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

28 maj 2009 21:07

Ujs vilken fin mobil du har nu då*avis* Hoppas att du blir nöjd med den

http://mofs.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

28 maj 2009 21:15

Kul med ny mobil, vad vart det för färg..?
Hoppas ni får det bra hos mamma/farmor

http://mj.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pågen på grönbete.

28 maj 2009 22:03

Grattis!
Alltid kul med nya grejer, eller hur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards