Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Eva - 7 juni 2009 22:23

Jag är ledsen, men jag har inte hunnit läsa en enda blogg idag :(.

Martin har varit på dåligt humör och ville inte sova och han somnade först för en stund sedan. Nu ska jag borsta tänderna och gå lägga mig jag också, men jag återkommer under morgondagen och läser era bloggar.


Kram kram och natti natti.

Av Eva - 7 juni 2009 20:38

Nu är jag hemma igen. Det var mycket skönt att få hoppa in i duschen och skrubba sig ren. Jag letade fästingar, men hittade ingen. Skönt!

Jag har inte sett en enda vid stugan än och vi som brukar kunna plocka bort 15 st om dagen på mammas hund. Dom måste ha dött i vinter.


Martin sov till kl 8.15 i morse, helt otroligt. Så länge har han nog aldrig sovit. Alla hade gått upp utom han och jag :).


Idag har jag gett mig på maskrosorna igen, mest för att ha något att göra ute då jag har svårt att sitta still och sola, men det är ett evighetsprojekt och jag tror inte det blir någon gräsmatta kvar om man skulle ta bort alla.

Sen hjälpte jag farbror B med att ta ner kvistar från en björk dom fällt.

Martin har varit en liten ängel och han har roat alla som varit där.

Han är på mycket bättre humör när vi är borta än när han går hemma med mig, men det är väl för att det är andra människor som han kan charma ;-).


Ikväll ska jag läsa lite bloggar för jag har inte hängt med i helgen.

Tjingeling




Skapa flashcards