Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Det blev en tidig kväll

Av Eva - 11 juni 2009 22:29

Det var jätte trevlig att träffa en massa arbetskollegor igen. Två av dom gamla delägarna var också där och det var kul. Risken är väl att man annars tappar kontakten med dom.

R som ska sluta fick göra några utmaningar som vi hade riggat lite. Han är dålig förlorare och det var det som var grejen med det hela.

Vi fick kyckling och sallad som var jätte gott. Jag tog två glas vin (plastmuggar) så det blev ingen styrfylla hem. Tyvärr så gick alla hem tidigt så det var bara att cykla hem. När jag kom hem så såg jag grannen Y på sin balkong och där fastnade jag sen 1½ timma :). Hon blev lite snopen eftersom hon aldrig sett mig på en cykel. Det kan jag tro eftersom jag inte suttit på en cykel på 2 år. Det gick lite vingligt och det var inte vinets fel för jag vinglade lika mycket dit som hem. Michelles styre är helknäppt och viker sig nedåt om man inte är försiktig och vi måste skruva till det någon dag. Sen vete tusan vad det är med sadeln. Det pös ut vatten underifrån på något vis så jag fick en blöt fläck mellan benen. Det såg ut som jag hade kissat på mig.

Nu ska jag nog gå och ta mig några rostade mackor för nu är jag kvällshungrig.


Natti natti



 
 
Sussi

Sussi

12 juni 2009 07:28

Jag cyklar endast på sommaren och då max 1-4 ggr. Min sambo skrattar alltid åt mig när jag ska upp på cykeln.. Det vinglas rejält och man känner sig som en nybörjare varje år hihi

Ha en fin fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
♥ Jempajenny

♥ Jempajenny

12 juni 2009 07:49

Låter som en härlig kväll, trots vingligt styre och "kissfläck"!

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

12 juni 2009 15:44

Det lät ju trevligt trots den dåliga förlorarens också. Så kan det gå!
Kramis

http://sancha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards