Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Jag överlevde

Av Eva - 18 juni 2009 22:59

Nu är jag vid stugan. Mamma, B och faster M är här också. I morgon kommer Johan, Michelle och Martin hit + en massa andra släktingar.

Ni får ursäkta, men jag kan inte gå in på era bloggar och titta och kommentera för det är så fruktansvärt segt att jag knappt kan blogga.


Det gick bra att tatuera mig, ni kan se resultaten i inlägget innan. Jag var tvungen att mms:a bilden för jag kunde inte ladda upp den.

Den ser större ut än vad den är och min rygg ser jätte konstig ut, men det är för att jag sitter lite konstigt.

AD INFINITUM betyder " I det oändliga" och MCML VIII V är pappas födelsedatum i romerksa siffror. Sen är det Lejonets tecken i mitten.

Det gjorde ont som tusan och det är nog sista tatueringen jag gör ;-).


Nu ska vi sova.

Natti natti


 
 
Sussi

Sussi

18 juni 2009 23:37

Vad snyggt det blev..
Det kommer bli ännu snyggare när den smälter in i huden sen.
Vad skönt att du slapp trängas med en massa folk när du handlade.

Idag fick vi tuta i spöregnet. Två gånger faktiskt :-) 670 kr blev det..

Ha en trevlig midsommar
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

19 juni 2009 12:38

fiiint..
jag har oxå en på samma ställe , men tyckte inte det gjorde så ont. Har oxå en annnan på armen ..
ha en go midsommar

http://www.pillans.se

 
♥ Jempajenny

♥ Jempajenny

20 juni 2009 14:18

Och där fick jag svaret... *ler*

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

21 juni 2009 11:37

Himmel o plättar. Int ebehöver du be om ursäkt för brist på kommentarer. Det är ju midsommar- (o semester-) tider. Folk har annat att göra :-)
Snygg tattoo!

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

21 juni 2009 20:03

Va fint att hedra sin far så! Jag har en jobbig sak på överarmen som jag gjorde dagen efter min 18 årsdag.. men den håller jag på att ta bort med laser.

http://jtv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards