Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Eva - 4 augusti 2009 21:03

Här kommer några bilder från dagen med Anita och barnen.

Sanna och Martin leker.

                  

Tuffingen Robban                                       Söta Frida

 

Charmtrollet Sanna.







Av Eva - 4 augusti 2009 16:58

Oj vilken värme det har varit idag. Nu är sommaren tillbaka.

Martin och jag åkte till Anita och barnen  och hälsade på idag och vi tog en promenad. Det var riktigt härligt att gå ute på landet bland kor och hästar.

Martin tyckte det var jätte kul att träffa Robban, Frida och lilla Sanna. Sanna är ett riktigt charmtroll och hon var glad hela tiden. Lillskruttan :).

Sanna är 3 månader yngre än Martin och Anita och jag hade planerat att träffa varandra mycket eftersom vi båda är mammalediga.....host...host...det har inte blivit mycket av det ska jag säga. Fy så dålig man är på att träffas. 

Det var så mycket jag skulle göra på min mammaledighet och nu är det mindre än 2 månader kvar :(. Tiden går så fort att jag knappt hinner med.

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite bloggar. Jag har haft för lite tid för det sista tiden.


Tjingeling

Skapa flashcards