Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Eva - 5 augusti 2009 21:37

Tack för alla kommentarer jag fått idag ang. min pappas födelsedag.

Ni är för goa allihopa och det värmde :).

Idag var Martin och jag till pappas grav med en bukett rosor. Mamma hade varit där och planterat blommor så det var jätte fint. Kyrkogården ligger jätte fint ute på landet och det är alltid så fridfullt att vara där.

Efter det åkte vi till min farmors bror Seth och hans fru Anna och fikade. Deras son Leif var där med sina söner (mina sysslingar). Det är alltid kul att träffa dom för vi ses inte så ofta. Tänk att man har så många släktingar dom man nästan aldrig ser. Nu har väl jag extrem stor släkt, men i alla fall.

Pappa har 70 kusiner på sin pappas sida så ni förstår hur många sysslingar jag har bara på den sidan.

Jag råkade somna på soffan på kvällskvisten, men jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Det är säkert värmen som gör att man blir trött. Det har varit jätte varmt i 3 dgr nu och det ska tydligen fortsätta ett tag till. Jag som hade tänkt att städa i morgon, men blir det för varmt så vete tusan om jag orkar. Det kanske går om man börjar tidigt på morgonen innan den värsta hettan.

Nej, nu kurrar magen och jag ska nog ta mig en liten gurkbit :).


 

Av Eva - 5 augusti 2009 07:56

Idag skulle pappa ha fyllt 59 år. Jag förstår inte att det snart är 6 år sedan han gick bort.

Martin och jag ska åka till graven med blommor lite senare idag.


Tjingeling






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards