Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Eva - 10 augusti 2009 22:22

Nu är vi hemma igen. Vilket otroligt väder det har varit dessa dagar. Solen har gassat på rätt bra och jag har faktiskt fått lite färg på både armar och rygg :). Fick smeta in tatueringen med solskyddsfaktor 50 för att inte bränna den. Ryggen har inte sett solen i sommar eftersom jag har skyddat tatueringen.


Martin och jag åkte till Västerbol i fredags och Johan kom upp i lördags till tiokampen. Som vanligt gick det inte så bra för mig för mitt bollsinne är lika med noll, men det är jätte roligt att vara med.

Vi var 18 st släktingar som var med.

Det gick jätte bra med Martin. Vi hade honom i vagnen så han fick följa med på alla grenar. När vi hade paus så somnade han jätte lägligt och sov sedan hela sista varvet. Kanonbra!

På söndagen var mamma, Maggan och jag på auktion medans Benni, Johan och Martin stannade vid Västerbol.

Jag ropade in två st kopparreliefer, egentligen var det den ena jag ville ha, men fick den andra med på köpet. Hela 30:- fick jag ge ;-).

Johan åkte hem igår och jag och Martin stannade kvar med mamma, Maggan och Benni tills idag.

Vi hämtade upp Michelle på vägen som kom hem från Grekland igår. Solbrun är hon, lilltösen. Lite avundsjuk måste jag säga.


Badpojke

 

Skalbagge med långa spröt.




Skapa flashcards