Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Eva - 11 augusti 2009 21:27

Balkongdörren står på vid gavel och in kommer den fräscha lite kalla luften. Det behövs för lägenheten har blivit som en ugn under dessa varma dagar.

Vi har haft +26 i sovrummet och det är hemskt att försöka sova i.


Idag har det inte hänt mycket. Martin och jag var till affären och handlade en sväng och sen har vi bara varit hemma. Har tvättat och packat upp det sista sen vi var vid stugan.

Martin har inte varit på glatt humör idag. Han blir så arg när han inte får göra som han vill. Han hasar sig fram på rumpan och tar sig nu överallt. Pust....jag hela tiden springa och ta bort honom från saker som han inte får röra. Vi har ett cd-ställ som är väldigt intressant och där får nog Johan göra en lösning med en plexiglasskiva som man kan sätta för på något vis. Dörren in till lilla toaletten (katternas toalett) har vi fått satt en hasp på så att katterna kan komma in, men inte Martin. Han älskar dörrar och jag är jätte rädd att han ska klämma sina små fingrar. Vi har en golvlampa i vardagsrummet som han hela tiden ska vara på och den välter han jätte lätt så där måste Johan också hitta en lösning på. Vi får nog försöka skruva fast den i väggen på något sätt.


Nu ska jag gå in på FB och kika lite.


Natti natti






Av Eva - 11 augusti 2009 13:57

Det regnar. Vad skönt!! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men idag är det riktigt skönt. Det är varmt och kvavt och jag håller på att svettas ihjäl. Hoppas luften blir lite bättre efter regnskuren.


Tjingeling

Skapa flashcards