Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Eva - 12 augusti 2009 20:34

Här kommer en bild på minnestatueringen över pappa som jag gjorde dagen före midsommar.

Texten AD INFINITUM betyder I det oändliga och sen är det pappas personnummer i romerska siffror. I mitten är det pappas stjärntecken Lejonet.



Av Eva - 12 augusti 2009 16:56

I morse vaknade Martin före halv sju....gäsp vad trött jag var då.

Egentligen är väl det normal tid och jag vet fler som får gå upp flera ggr per natt så jag ska inte klaga ;), men för mig som är van att sova i varje fall till kl 7-8 så var det tidigt.

Sen sov han 2,5 h på förmiddagen :).

När han vaknade stack vi iväg och handlade babykläder och sen vidare till Linda som fick barn vid midsommar. Jag har inte varit och hälsat på eftersom det har varit så mycket annat i sommar, men nu tog både Anita och jag oss i kragen och åkte. Lilla Linnea var så söt :). Lillstumpan.

Det var full fart på alla barnen och Martin var jätte trött när vi åkte därifrån. Han höll nästan på att somna i bilen.

Nu sover han sin eftermiddagslur och jag hoppas han sover ett bra tag för annars är han inte rolig att ha att göra med.

Johan köpte med kebab hem idag för jag orkade inte handla och sen göra mat. Då tar det så lång tid innan maten står på bordet och då har mitt blodsocker hunnit sjunka så att jag nästan blir sjuk.

Jag har slarvat med att äta lunch i sommar och då mår jag inte bra. Jag får blodsockerfall hela tiden och det är jätte jobbigt.

Jag måste skärpa till mig med lunchen.


Tjingeling

Skapa flashcards