Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Moped

Av Eva - 18 augusti 2009 15:56

Jag undrar om Michelle är ute och åker moped?

Hon fick en av sin pappas släktingar igår och jag blev lite arg eftersom jag inte har fått veta någonting. Jag tycker inte man behöver ha moped i stan och vi har sagt nej hela tiden, men se, där fick man när exet går bakom ryggen på en *morr*. Jag tänker inte betala något, varken försäkring eller bensin. Det är konstigt att han kostar på en moped när han inte ens kan fylla på hennes kontantkort...hm???

I stan kostar försäkringen mer än vad min bil gör och man får aldrig ha den ifred heller. Spelar ingen roll hur många lås det är på den. Dom stjäl dom ändå.

Vi får väl se hur lång tid det tar innan den är borta. För Michelles skull hoppas jag det går bra, men jag kan nästan sätta slantar på att den är borta en morgon. Tyvärr får man inte ha något ifred längre för alla huliganer som finns där ute.


Tjingeling


 
 
pillan

pillan

18 augusti 2009 19:08

taskigt att inte säga nått till dej innan , känner igen detta alltför väl har nämligen en riktig idiot till ex

hoppas det går bra

http://www.pillans.se/wp

 
Ingen bild

Skånepågen

18 augusti 2009 19:21

Jo, det är dej jag tänkte på. Fortsätt och skriv, det är härligt att följa.
Men jag kan ju tacka Thuns för det här :-), tänk vad ett varuhus i skogen kan åstakomma.

Moped? Tråkigt när man inte pratar om saker och ting.

 
Sanna

Sanna

18 augusti 2009 21:23

Vad sorgligt att ni inte kan ha en bättre kontakt och vara överens för tjejens skull. Då blir allt mycket lättare att hantera. Här tas allt både cyklar och moppar och de plockas isär också till ingen nytta. Så tråkigt att se och aldrig veta om man kan ta sig hem på samma fordonssätt som på ditresan.

Hoppas givetvis också att hon får behålla sin moppe och att ditt ex står för fiolen nu också.

Kramisar från mig!

http://sancha

 
Sofia

Sofia

18 augusti 2009 21:49

Fy f*n vad taskigt av exet att inte säga någonting till dig först.
Jag har tyvärr samma erfarenhet (dock inte av just mopedköp, men annat).


Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards