Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Minne

Av Eva - 25 augusti 2009 22:52

Jag sitter och lyssnar på Celine Dion, vilken röst.........jag ryser enda ner till tårna. Det största konsertminne jag har är ifrån juni 2008 då hon uppträde i Globen i Stockholm. Det var helt fantastiskt att vara där.

Kanske är det därför Martin gillar att lyssna på henne, han låg nämligen i min mage då ;-). Jag trodde han skulle vara vaken i magen hela tiden eftersom ljudnivån var väldigt hög, men han somnade när Celine började att sjunga och sen sov han hela konserten igenom.

Här kommer ett litet klipp på vad jag tycker är världens finaste låt.

Två vackra röster tillsammans, lyssna och njut.



 
 
Ingen bild

Skånepågen

26 augusti 2009 08:02

Du, det här är inte så långt från lättare operamusik. jag lovar.
Om du försöker med La Traviata och/eller La Bohem. Jag tror du skulle gilla det.

 
Sanna

Sanna

26 augusti 2009 12:51

Har suttit här och njutit jag också ett tag nu. Underbart.
Tror som dig att fostren hör ljud som de senare förknippar positivitet med.

Hoppas du har det gott och kram från mig!

http://mrcs

 
cilla

cilla

26 augusti 2009 18:29

Ja du det var en riktig upplevelse att få se Celine Dion live!!! Nog det bästa jag varit på!!!
Hoppas att det gick bra att komma hem igår! Tack för besöket! Uppskattas alltid!
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag

27 augusti 2009 07:55

Pågen, är La Traviata och La Bohem operor eller är det låtar? Försökte leta efter dom på youtube.com.

 
Sanna

Sanna

28 augusti 2009 14:10

Här menade pågen;

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards