Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Eva - 9 september 2009 22:23

Är det någon som vet hur man gör för att kunna lägga upp tex. youtubeklipp här på bloggen?

Jag får inte till det alls. Sen kan jag inte skriva text bredvid bilderna längre. Tyckte det var krångligt i den gamla bloggen också, men nu fattar jag ingenting...hihihi...är man blond eller??? Japp, blond är jag, men bara dum på dessa grejer :).

Av Eva - 9 september 2009 21:58

Idag tog Martin och jag en tripp till min faster i Hallstavik. Hon fyller år idag och då måste vi givetvis dit och gratta henne. Hon blev lite snopen när vi dök upp eftersom hon inte visste att vi skulle komma. Mamma följde också med. Annars har vi inte gjort mycket idag. Jag försökte dammsuga så gott jag kunde med en Martin släpandes i bakhasorna. Han älskar dammsugaren, men det blir lite problem när han ska sitta i vägen eller på sladden Glad.


Förresten, är det någon som äger en Sony Ericsson C901? Min har stängt av sig några ggr och det är väldigt irriterande. Första gången fick jag knappt igång den igen och sist så stängde den av sig precis när det ringde och jag skulle svara. Hm....lite less man blir. Kanske finns det någon uppdatering man kan köra in. Tydligen så har "nya" mobiltelefoner en del buggar när dom kommer ut på marknaden och jag köpte den direkt när den kom ut.

Ska kolla internet om jag hittar någon uppdatering.


Natti natti och sov sött!

Av Eva - 9 september 2009 11:52

Martin sov till efter kl 8 idag. Helt otroligt! Det var jätte skönt för jag hade jätte svårt för att somna igår kväll, eller natt ska jag väl egentligen skriva. Jag släckte lampan vid kl 01.00 och när jag precis hade somnat in så vaknade jag av att kattj*keln började att vråla utanför sovrumsdörren. Suck! Det är samma visa varje natt och vi är så less........! Det var bara att gå upp, leta fram katten och kasta in henne till Michelle.

Jag kröp ner i sägen igen och då började Martin att kinka så jag fick gå upp flera ggr och sätta i nappen och klappa på ryggen. Sen var det omöjligt att somna om. Jag var klarvaken. Sist jag tittade på klockan var den 03.00

Till slut somnade jag och sov ovaggat till Martin vaknade. Tänk att han skulle ta sovmorgon precis idag när jag behövde det som mest. Vilken lycka!

Nu sover han sin förmiddagslur och han borde sova åtminstone en timme till. Igår sov han otroliga 3 timmar på sin första lur.


Tjingeling



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards