Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Eva - 10 september 2009 21:53

Jag har haft en omröstning som heter "Ska du vaccinera dig mot svininfluensan?" Det var HELA 4 som röstade.


Så här blev resultatet:

Ja          25%

Nej        50%

Vet inte  25%



Av Eva - 10 september 2009 21:46

Det blev en runda ut i skogen med mamma idag. Det resulterade i en massa gul trumpetsvamp, lite kantareller, lite mera trattkantareller och några svarta trumpetsvampar.

Lillebror kom och fikade hos mamma och sen följde jag med honom hem för att titta på deras nyinköpta soffa och köksbord med stolar. Jag berättade om Farmville på FB och då blev han så nyfiken att jag fick visa honom så nu är han också en farmare Flört.

  

Dagens skörd.

Av Eva - 10 september 2009 09:21

Martin har precis lärt sig att stänga av teven. Det är hans favoritprogram "Musses klubbhus", men nu står han vid teven och trycker av och på :). Han har stått där i 10 minuter nu och jag undrar hur lång tid det tar innan han ledsnar. Jag brukar ha kanalen "Playhouse disney" på för dom har bäst barnprogram. Dom andra kanalerna har inte lika bra tecknade program.

Solen skiner idag också och jag funderar på att åka hem till mamma ikväll och gå ut i skogen och plocka svamp. Det värsta är allt rensande sen. Det är inte lika kul, men det kan kanske vänta till morgondagen för jag har ingen lust att ställa mig och förvälla svamp sent på kvällen. Det luktar inte så gott.

Det bästa är att torka svampen, men vi har ingen plats till det.

Nu har Martin ledsnat hör jag så jag måste gå och roa honom lite.

Ha en bra dag alla vänner.


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards