Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Eva - 29 september 2009 21:01

Fy så kallt och blåsigt det har varit idag. Trodde inte det var sant när jag titta på termometern och såg att det bara var 3 grader ute. Burr!! Fick sedan ett sms av sambon med en bild som visade att han fick skrapa is på bilrutan i morse. Usch...det är snart dags att sätta på vintersulorna på bilen.


Jag åkte och hämtade min vän Monica idag och sen åkte vi iväg på en liten biltur runt Dalby, Björk och Hammarskog. Det är så otroligt vackert där och jag hade velat fota överallt, men så fort man satte ut näsan utanför bilen så höll man på att blåsa bort. Jag ville inte att Martin skulle vara ute så mycket i denna blåst heller eftersom han inte är riktigt frisk ännu.

Nu på kvällen har jag börjat att känna mig ännu mera risig. Det kliar i halsen, svider i näsan och huvudet känns tungt. Jag börjar även få en vagel i ögat, en stor en så nu kommer väl hela ögonlocket att svullna upp också.

Det blir fint tills på torsdag då jag börjar att jobba.

Jag funderar på om jag ska tvinga i mig en whiskey, det ska vara bra har jag hört, men det är ju så fruktansvärt äckligt....blä!! Synd att det inte fungerar lika bra med vin Glad.


  

Hammarskog

  

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards