Gruddelin´s vardag

Alla inlägg under september 2009

Av Eva - 1 september 2009 18:54

Martin verkar må lite bättre nu. Eftersom han sov så dåligt i natt så sov han i över 3 timmar på förmiddagen. Snacka om trött lillglutte var.

Då passade jag på att sova lite jag också, men blev väckt av min vän Cilla :). Det gjorde inget för jag fick en trevlig pratstund med henne.


Jag har precis varit på utveckligssamtal med Michelle i skolan. Ex:et följde med han också. Otroligt!

Jag passade på att hämta ut ett paket från Sempers. En gåvagn från BRIO. Vi har samlat streckkoder, men jag ledsnade till slut och skickade in dom jag hade och det räckte till denna gåvagn :). Perfekt nu när Martin har börjat att lära sig gå. Jag har inte öppnat den än, men den ser ut att vara svart. Den är snyggast så jag hoppas att det är den färgen i också.


Nu ska jag kika era bloggar.

Tjingeling

Av Eva - 1 september 2009 08:29

Vilken skitnatt. Martin har inte mått bra och vaknat och gråtit hur många ggr som helst. Jag vet inte om det har varit tänderna eller förkylningen som har bråkat. Hur ska man veta vart dom har ont?

Det verkar inte vara öronen i varje fall eftersom han inte tar på dom, men han har kanske ont i halsen.

Han har ingen feber nu i varje fall. Skönt! Han fick precis en alvedon. Kanske känner han sig lite piggare då.

Själv är jag jätte trött idag och jag ser inte fram mot utveckligssamtalet med Michelles lärare idag, eller förlåt, mentor heter det visst nu för tiden.

Nej nu ska jag försöka roa Martin lite.


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards