Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Söndag....snart måndag

Av Eva - 15 november 2009 22:13

Det är bara att inse att man inte är 20 år längre :). Jag har varit seg hela helgen efter fredagens partaj, men det var det värt för kul var det.

Det hade gått bra för farmor och farfar att ha Martin, men han hade vaknat kl 2 på natten och varit jätte ledsen. Han gör så ibland och vi vet inte riktigt varför. Då brukar det inte gå att få honom att somna om. Han brukar somna i famnen, men det går inte att lägga ner honom igen för då vaknar han direkt. Så hade det varit för dom så dom gav upp och lade honom i sängen mellan dom. Där hade han legat och grejat, gråtit och bökat till kl 4. Då hade han lagt sig ner och somnat och sov sedan till 7.30 Vi frågade om dom ville vara barnvakt i december igen, men vi fick inget riktigt svar, dom blev lite avskräckta kanske ;-). Jag frågade mamma istället och hon kunde så det får bli hennes tur då.


Idag orkade vi inte göra lunch utan åkte istället till till Ikea och åt kycklingfilé, pommes och B-sås. Mums!

Vi skulle inte handla något, men det är så jobbigt att behöva ta sig ut utan att handla något så det blev lite ljus, batterier och presentsnören. Vi gick i kassan där man scannar in varorna själv och när vi skulle betala så kom det upp ett meddelande om att vi skulle kontakta någon och då visade sig att det var en stickkontroll. Vilken tur att man inte hade en kundvagn full med varor. Det gick fort att kontrollera det lilla vi hade köpt.


Nu är det dags att tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå och lägga sig.

 
 
Sussi

Sussi

16 november 2009 20:22

När jag åkte till ikea hade jag inte så där lite med mig hem..
Mitt var lite tyngre att bära hihi

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

16 november 2009 20:39

Härligt att ni hade så roligt på festen, det kan vara värt lite huvudvärk ibland.

Ja jag förstår hur ni tänker med läget på huset, det är lite väl avsides kanske. Synd att det inte var mer åt vårat håll, då hade ni ju nästan känt någon där i alla fall.

Du har förresten en utmärkelse hos mig.

http://jtv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards