Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Eva - 3 februari 2009 13:24

Vad tusan. Nu går det inte att titta på teve igen. Var gör Comhem?

Det står "Söker efter signal..." Blir så trött, det var inte länge sen det var så här i flera timmar. Tur att jag inte ska titta på reprisen av Glamour som börjar snart ;).


Tjingeling

Av Eva - 3 februari 2009 12:34

Det gick jätte bra på BVC idag. Martin kissade inte som han alltid brukar göra...helst både på skötbordet, i vågen och på måttbrädan.

Han väger nu 8450 gram och är 65,5 cm lång. Stor kille!

Idag ville han i varje fall ligga på mage och visa att han kan lyfta huvudet ordentligt...det ville han inte göra förra gången då han tyckte det var onödigt och var skitarg.

Igår upptäckte han sina fötter. Han har tittat på dom länge, men igår fattade han att han även kan ta på dom om man lyfter upp benen tillräckligt högt. Såg ganska kul ut.


Köpte en svamp och broccolipaj idag som jag skulle äta till lunch. När jag började skära i den hittade jag en blå plastremsa som var ca 1,5 cm lång och 0,5 cm bred. Trevligt!

Skithungrig som jag var så åt jag ändå upp pajen, men jag skar den i små bitar så att jag verkligen skulle se att inget mer gömde sig i pajen.

Det var inget värre än plast, men lite otrevligt ändå.

Jag har skrivit en reklamation på detta nu och vi får se om jag får något svar.


Tjingeling



Av Eva - 3 februari 2009 07:21

Burr!! Det är -10 grader ute idag. Det är kallt tycker jag, men hellre minusgrader och sol än grått och slaskigt.

Det jobbiga är när man ska iväg med Martin någonstans eftersom jag inte vet vad jag ska klä på honom. Han måste vara varmt klädd när han är ute, men går vi in i affärer, ja då blir han för varm så det är av och på med kläder hela tiden.

Jag fick väcka Martin strax före kl 7 i morse, det är nog första gången jag har fått väcka honom, lilla stackarn, men han måste få sova en sväng innan vi går till BVC och då måste vi gå upp så här tidigt. Det är ett himla planerande hela tiden för att få allt att gå ihop.

Nu kokar äggen, så jag måste sluta.

Tjingeling


Ovido - Quiz & Flashcards