Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Svaret

Av Eva - 6 mars 2010 22:52

Svaret på frågan är En pläd, eller tanken är att det ska bli en pläd. Är uppe i 27 virkade rutor nu. Kanske orkar jag bara till ett barntäcke :).


Idag har jag varit till Thuns med mamma. Jag kom hem lite fattigare, men det var kläder som jag verkligen behövde. Jag hittade 2 linnen, 2 blusar, en topp och en munkjacka. Martin fick två tröjor ocskå. Han växer så det knakar så allt är för litet.

Efter det var vi till lillebror och fikade. Han håller på och målar om taket i stora salen, ja den är stor. En sal på ca 54 kvadratmeter :). Dom bor i ett gammalt missionshus.


Johan är bättre i magen och det blev inte så farligt för Martins del. Skönt!!

Jag har inte känt något i magen ännu så jag hoppas jag klarar mig.

Skulle jag behöva vara hemma fler dagar från jobbet så är det kört för min del. Då hinner jag inte med det jag ska göra. Jag ska egentligen sätta igång med lönerna den 2-3:e varje månad men nu blir det inte innan den 10 eftersom jag är på kurs på måndag och på möte i Järfälla på tisdag. Puh....!!

Det är mycket nu, både på jobbet och i privatlivet och det är svårt att prioritera vad man måste göra.


Det är några som ringt på Alice och Ozzy och det var ett par på landet som lät jätte bra, men dom hoppade av :(. Det har även ringt en kille som bor här i stan, men han hade redan en birma och jag vet inte om det skulle fungera. Sen är det en kvinna från Tierp som ringt som också låter bra. Tyvärr så bor hon i lägenhet, men jag ska fundera lite till på det.

Det är viktigt att hon i sånt fall kommer hit och hälsar på först, så man får känna magkänslan. Känns det bra så vill jag åka och hälsa på henne för att se hur hon bor.

Det var en IDIOT som ringde och var jätte oseriös som jag blev riktigt arg på och jag slängde på luren. Hur fan kan man hålla på att larva och skämta om när man måste omplacera sina älsklingar??? Fattar inte.


Nej, nu väntar bingen och en bok.


Natti natti

 
 
pillan

pillan

7 mars 2010 09:41

sååå himla synd att man redan har två missar ...annars hade jag inte tvekat en sekund på att ta in dina två...dom är sååå fina

http://www.pillans.se/wp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards