Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Eva - 15 mars 2010 20:52

Äntligen är vi tillbaka på banan igen. Martin har varit på förskolan för första gången på 1½ vecka och det hade gått bra. Skönt!

Han har ingen astma heller, men han rosslar i luftvägarna fortfarande, men det har han gjort länge nu. Hoppas det släpper nu när han har fått högre dos Pulmicort.


Jag försökte luska lite hur firmafesten hade varit, men det hade inte varit några skandaler så då missade vi ingenting ;-).

Dom hade kul i varje fall och det är ju huvudsaken.

På 13 år har jag bara missat 2 fester. Det är bra jobbat tycker jag :).


På jobbet är det full fart som vanligt och i morse visste jag knappt vart jag skulle börja någonstans, men jag har tragglat mig igenom en hel del.

Jag satte upp en lapp på dörren där det stor UPPTAGEN med stora bokstäver, men det fick man ju genast skit för.

Vad ska man göra då? Jag får ju aldrig jobba i fred. Det hjälper inte att stänga dörren, folk knallar in ändå.

Jag funderar på att sätta upp en lapp där det står VÄLKOMMEN! KOM GÄRNA IN. Då kanske ingen vågar sig in ;O).


Jag försökte göra om bloggen lite, men gav upp. Nu får den se ut så här.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards