Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Eva - 25 mars 2010 22:45

Martin har varit hemma från förskolan hela veckan och han blir hemma i morgon också.

I tisdags fick jag åka till akuten med honom igen eftersom hans förkylningsastma är tillbaka. Blir så TRÖTT på det här nu. Suck!

Jag är också förkyld så jag var hemma med honom i tisdags och onsdags, men man blir helt slut av att ta hand om en sjuk liten grinig kille när man inte mår bra själv.

Idag fick jag åka till jobbet igen, det är faktiskt lugnare där fast det är full fart hela tiden ;).


Vi har haft tvättstugan ikväll...vi brukar bara tvätta sängkläder där för allt annat tvättar vi inne i vår tvättmaskin. Problemet med sängkläder är att vi inte kan hänga det på tork någonstans. Nu hade vi samlat på oss en jätte hög med tvätt. 9 maskiner totalt :). STORA maskiner!

Snart är det sista i torktumlaren förhoppningsvis klart. Sen ska jag dyka ner i sängen och sova. Det känns som någon hällt sand i ögonen på mig.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards