Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Husvisning

Av Eva - 12 april 2010 20:52

Vi var på husvisning igår och vi blevMYCKET intresserade :). Kanske slår vi till. Vi ska dit och titta i morgon igen och då ska svärföräldrarna följa med och ge lite tips och råd.

Vi kommer att vara med och lägga bud och sen får vi se om vi har någon chans. Givetvis måste taket läggas om, så är det tydligen på alla hus vi tittar på men har man med det i beräkningarna så är man förberedd.

Det kunde varit värre ;).


Peppar, peppar, ta i trä, men Martin har varit på förskolan i över en vecka nu. Jag håller en tumme på att dom värsta förkylningarna är över för den här terminen.

I morgon ska vi på 1½ års kontroll, det är tredje tiden vi får eftersom vi inte kunnat gå förr då han har varit sjuk. Jag hoppas han inte blir så påverkad av vaccinationen.


På onsdag åker jag ner till Skåne med min avdelning. Vi ska ha teambuilding. Min chef har en stuga mitt i skogen där och det ska bli mysigt att komma iväg lite. Vi är 6 stycken som åker iväg.

Dom har vedeldad tunna så vi får se om det blir ett litet bad på kvällskvisten.

Man får väl leta fram bikinin. Det var ett tag sedan den satt på så det skulle inte förvåna mig om resåren är stel och gammal och går sönder när man drar i den ;).


I morgon kommer det en ny familj och tittar på katterna. Dom som var här i lördags ångrade sig när dom såg att katterna hårade mycket. Nähej, vaddå, hårar katter eller????

Dom som kommer i morgon har haft birmor förr så dom VET att långhåriga katter fäller hår. Jag hoppas dom verkar bra.


Tjingeling på er.

 
 
skånepågen

skånepågen

13 april 2010 15:46

Trägen vinner.

Välkommen till Skåne då.

http://aake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards