Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Eva - 17 maj 2010 21:38

Varför ska det vara så svårt att svara?

Det är flera stycken som mailat om katterna Alice & Ozzy, men när jag har mailat tillbaka och ställt frågor så svarar dom inte.

Samma sak när det gäller katthemmet Samvetet här i Uppsala. Dom har jag också mailat, men inte fått ett ord tillbaka. Jag förstår att dom har mycket att göra, men ett litet mail med ett svar, även fast det är ett nej ska väl inte vara så svårt.

Det var en tjej som ringde i förra veckan och lät jätte intresserad. Hon skulle höra av sig i helgen, men bad mig att höra av mig om hon inte hörde av sig.....hm.... Jag smsade henne idag, men tror ni jag fått svar. NIX!!!

Det är väl ändå vett och etikett att svara....eller har jag fel?

Börjar bli riktigt less på det här nu.

Jag DISSAR folk som inte svarar....tummen ner för er.

 

Annars rullar väl allt på som vanligt här hemma och på jobbet. Tro det eller ej, men det är ganska lugnt på jobbet denna vecka. Jag hinner med allt utan att stressa och det var verkligen inte igår det hände. Jag har till och med städat på rummet, det ni :). Det behövdes. Jag vet inte hur mycket papper och annat skit som jag kastade. Det stod två gamla högtalare på mitt dokumentskåp och två krukor jag inte ville ha, men det skiten är borta nu.

Man behöver verkligen andas ibland och göra sånt som man aldrig har tid med annars.

Jag skulle behöva arkivera en massa också, men det är ett sånt stort projekt att jag får vänta till hösten då allt förhoppningsvis har lugnat ner sig lite.

 

Nej, nu ska jag snart gå i säng. Ska börja läsa en ny bok som heter Dödergök. Hoppas den är bra.

 

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards