Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Eva - 14 juli 2010 23:25

Oj, här var det inte igår man var :).

Det har hänt mycket sedan sist. Jag har varit i Spanien med 2 vänner och det bästa av allt, VI HAR FLYTTAT....Äntligen :).

Det är helt underbart att bo på landet. Tänk att bara kunna öppna dörren och gå ut på sin egen tomt.

Katterna har börjat få gå ut nu och dom trivs jätte bra. Dom håller sig än så länge här runt omkring. Dom är mera som hundar som ska vara med överallt.


Vi jag är inne på min första semestervecka nu och jag skulle göra JÄTTE mycket här hemma, men denna värme har tagit musten ur en. Visst är det underbart att solen skiner och det är vamt, men det är lite för varmt för mig.

Jag blir så otålig och på ett jäkla humör. Blir helt matt av att bara röra mig det minsta :).


Igår var vi ut på havet med lillebror och hans tjej. Det var jätte skönt för där fläktade och man kunde bada för att svalka av sig. En helt underbar dag.


Jag har köpt ny dator för den gamla håller på och går sönder i gångjärnen. Jag kan inte stänga den längre för då spricker hela skärmen.

Men nu fick jag äntligen en anledning till att köpa en ny.

Det blev en Dell denna gång också, men vet inte om jag är helt nöjd. Eftersom jag alltid har den i knät så använder jag bara den lilla musplattan och den är inte helt bra på denna. Det fastnar och har sig så egentligen skulle man ringa och klaga. Jag ska installera alla uppdateringar först och se om det blir bättre.

Vi får förhoppningsvis bredband i morgon. Just nu har vi bara en dongel i.

Bättre än ingenting.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst nu, men då blir det ett sånt här inlägg som ingen orkar läsa.

Jag lovar, jag ska försöka återkomma lite oftare.


Tjingeling

Skapa flashcards