Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Eva - 18 juli 2010 14:40

Oj vad det blåser här på kullen idag. Jag har hängt ut kläder på tork och det lär gå snabbt.

Vi har bott här i 2 veckor nu och det känns jätte bra. Det är lite ovant fortfarande, men jag saknar inte lägenheten alls. I vinter kanske jag inte tycker samma sak när vi har en del att skotta, men man får se det positiva i det hela. Man får motion och får träna musklerna ;).


Idag har vi en lugn hemmadag. Det är lite svalare så man orkar lite mer. Det har ju varit otroligt varmt. Jag som skulle göra så mycket här hemma. Hm....det står massor av kartonger och skit överallt, men jag har faktiskt inte orkat i denna värme.

Jag ska försöka sy upp några panellängder till vardagsrummet i varje fall. Dom är inhandlade, men så är det det där med att sy.....hm...jag och symaskinen är inte riktigt sams. Jag har i varje fall blivit klar med Michelles gardiner och en kappa i köket.

Vi har så mycket fönster. 3 st i vardagsrummet och då måste man ju ha lika gardiner.


En trollslända.

    

 Lillglutte badar en varm sommakväll.

Våra grannar "fårskallarna" ;).


Tjingeling    

Skapa flashcards